Page 31 - EMEIS TEYXOS 12- MAIOS 2014
P. 31
“Συσκευασία αρωματικού σπρέϋ “Κάθισμα εξωτερικού χώρου περιβάλλοντος - Σοφία Λαμπροπούλου” - Μάνος Μενέξης” με επιτυχία στον διεθνή χώρο. Το να ενσω- ματώσουν, λοιπόν, το design thinking, στα- διακά, σε όλες τις φάσεις της εταιρικής λει- τουργίας τους, θα είναι ένας σύγχρονος και πολύ δυναμικός τρόπος, που μέσα από γόνι- “Επιτραπέζια σκεύη για την αμερικανική μες εμπειρίες, θα τους επιτρέψει να εμπλου- αγορά - Χαρίτων Αλεξάκης” τίσουν τις εταιρικές πρακτικές τους, και να διευρύνουν εντυπωσιακά τα αποτελέσματά τους. Πλήθος διεθνών παραδειγμάτων, απλά “Συσκευασία χωριάτικης σαλάτας για το επιβεβαιώνουν. καταστήματα Delivery - Φένια Ροπακά” ε: Ποιες είναι οι προτάσεις σας για την αλλαγή νοοτροπίας του Έλληνα, όσον αφορά το design; (Δ. Σ.): Παρατηρούμε ότι κινήσεις για την αξιοποίηση του design, στον ελληνικό χώρο, γίνονται συνεχώς. Έχουν, μάλιστα, ενταθεί το τελευταίο διάστημα, αλλά παραμένουν, ακόμα, λίγες και αποσπασματικές. Για να έχει διαχρονικό αποτέλεσμα η συμβο- λή του design, απαιτείται συνεργασία, πέρα από τις κάθε είδους επιχειρήσεις, με πανεπι- στήμια, ερευνητικές ομάδες, φορείς καινοτο- μίας συλλογικούς –αλλά και μεμονωμένους– με οργανισμούς, δημόσιους και ιδιωτικούς, 31