Page 54 - EMEIS TEYXOS 12- MAIOS 2014
P. 54
(τέχνες και πολιτισμός) ΕΚΘΕΣΗ “Το καταραμένο φίδι” ο Μουσείο Μπενάκη, της οδού Πειραι- ώς, φιλοξενεί την έκθεση της Ελένης ΤΜυλωνά «Το καταραμένο φίδι» (από 14 Απριλίου έως 25 Μαΐου). Πρόκειται για μια έκθεση πολλαπλών μέσων, που περιλαμβάνει φωτογραφίες μεγάλων δια- στάσεων, ζωγραφικά έργα, ένα βίντεο και μια εγκατάσταση. Έμπνευση, για αυτή τη σει- μένου φιδιού, έτσι και από τα έργα της έκθε- ρά των φωτογραφιών, ήταν για τη Μυλωνά σης, αναδεικνύεται πως η κάθε κρίση που μας οι φωτογραφίες διαδηλωτών της Αραβικής απειλεί, συμπεριλαμβανομένου και του εαυ- Άνοιξης, οι οποίοι έφτιαχναν αυτοσχέδια κρά- τού μας, μπορεί να κατανικηθεί με τόλμη και νη, για να προφυλαχτούν από τον πετροπό- φαντασία. λεμο. Η καλλιτέχνης αποτυπώνεται στις φω- Π λ η ρ ο φ ο ρ ί ε ς τογραφίες φορώντας η ίδια καπέλα που έχει Μουσείο Μπενάκη - Κτήριο της οδού δημιουργήσει από προσωπικά αντικείμενα ή Πειραιώς. άλλα, που έχει συλλέξει από τα σκουπίδια. Ο Πειραιώς 138 & Ανδρονίκου, Αθήνα. τίτλος της έκθεσης οφείλεται στο ομώνυμο Τηλ. 210 3453111. έργο του Μάνου Χατζιδάκι, ο οποίος το είχε http://www.benaki.gr/ εμπνευσθεί, με τη σειρά του, από τον Καρα- Πέμπτη, Κυριακή: 10:00 - 18:00. γκιόζη. Όπως και στην ιστορία του καταρα- Παρασκευή, Σάββατο: 10:00 - 22:00. ΘΕΑΤΡΟ νοντας παντού ξεδιάντροπα». “Άμλετ” Μετά είναι η εποχή. Η πολιτική και κοινω- νική συνείδηση έχει γίνει επιταγή. Η υπαρ- «Ορχήστρα των Μικρών Πραγμά- ξιακή αγωνία, καθημερινή συζήτηση. Κάθε των» παρουσιάζει τον «Άμλετ», του εποχή έχει τους δικούς της Άμλετ. Κάθε στιγ- Η Ουίλιαμ Σαίξπηρ, στο Θέατρο Πο- μή, κάποιος Άμλετ στέκεται σαστισμένος στη ρεία (από 28 Απριλίου). μέση του παρατημένου κήπου. Η ιστορία είναι η αρχή. Ο Άμλετ, πρίγκι- Τέλος, είναι τα λόγια. Τα λόγια του Σαίξπηρ πας της Δανίας, αποφασίζει να εκδικηθεί τον στέκονται μάρτυρες της ανθρώπινης ιστορίας. Κλαύδιο, τον θείο του – για τον θάνατο τού πα- Η ατέρμονη αγάπη και ο αναπόφευκτος θάνα- τέρα του, για τον γάμο του με τη μητέρα του. τος, η ζωή που ψάχνεις και το τέλος που σε Σε μια χώρα αναστατωμένη, ένας άνθρωπος προλαβαίνει. «Μια ευτυχία χτικιασμένη από επιλέγει να αλλάξει τον κόσμο που τον πε- πόνο». Πόσο δύσκολο είναι να είσαι. Πόσο δύ- ριβάλλει. Έναν κόσμο που δείχνει πια σαν σκολο να μην είσαι. Στην τέταρτη παραγω- «ένας κήπος παρατημένος, με αγριόφυτα, με γή της, η «Ορχήστρα των Μικρών Πραγμά- σπέρματα χυδαία, που τον πνίγουν βλασταί- των» στρέφεται στους κλασικούς. Μέσα από 54