Page 19 - EMEIS TEYXOS 09 FEBROYARIOS_Neat
P. 19
“ πλατφόρμα πιστότητας πελατών με χρήση τεχνικών Gamification ” [ Βίκυ Παπαγεωργοπούλου ] άθε εταιρεία επιθυμεί να αξιοποιήσει τις σύγ- νει όλα τα χαρακτηριστικά μιας «εικονικής» οικο- χρονες τεχνολογίες των κοινωνικών δικτύων και νομίας (virtual economy) και προτρέπει σταδιακά του μάρκετινγκ, προκειμένου να διατηρεί μία θε- τους χρήστες να ανταλλάξουν τα ψηφιακά επι- τική επίδραση στις προτιμήσεις των καταναλω- τεύγματά τους σε αγαθά της πραγματικής οικονο- τών και να συνεχίσει να δεσμεύει το ενδιαφέρον μίας, όπως, για παράδειγμα, μέσω της χρήσης κου- των εμπορικά πολύτιμων πελατών στα προϊόντα πονιών. και στις υπηρεσίες της. Καθώς η αξία και η επιρ- Η υλοποίηση έργων loyalty με τεχνικές ροή των κοινωνικών μέσων αυξάνει, είναι ζωτικής gamification που προτείνει η εταιρεία ICON σημασίας να καλλιεργείται η επιχειρηματική ευ- Platforms, υποστηρίζει ταυτόχρονα πολλαπλές καιρία που πηγάζει από υποστηρικτές που είναι on πλατφόρμες και συσκευές (mobile, desktop, Smart line μέσω οποιασδήποτε συσκευής και δικτύου. TV), παρέχοντας παρόμοια λειτουργικότητα σε Η προσφορά της εταιρείας ICON Platforms, αφο- κάθε χειριστή του, συμβάλλει στην προσέγγιση ρά στην παροχή προϊόντων λογισμικού και υπηρε- και στην επικοινωνία χρηστών από διαφορετικές σιών που προσελκύουν το ενδιαφέρον των κατα- ομάδες ενδιαφέροντος και με διαφορετικές συνή- ναλωτών σε ένα ψηφιακό σύστημα πιστότητας και θειες, διευκολύνει την ανάπτυξη και ένταξη νέων εφοδιάζουν την εταιρεία με ολοκληρωμένες αναλυ- λειτουργικοτήτων, εφαρμογών και περιεχομένου, τικές πληροφορίες, που την βοηθούν να δημιουργή- με αποτέλεσμα την βελτίωση της ελκυστικότητας σει προσωποποιημένη σχέση επικοινωνίας με τους του περιβάλλοντός του, την αύξηση του χρόνου πελάτες που την ενδιαφέρουν. Ο ψηφιακός αυτός παραμονής των επισκεπτών – χρηστών του, την χώρος αποτελεί το σημείο συνάντησης, ενημέρω- δημιουργία αφοσιωμένων χρηστών και την ανά- σης, επικοινωνίας, διασκέδασης, συναγωνισμού, πτυξη σχετικών κοινοτήτων. εκπαίδευσης του κοινού, που προσφέρει εμπειρίες, Καταγράφοντας και μετρώντας την κοινωνική προσελκύει, κρατά το ενδιαφέρον και αξιοποιεί το δραστηριοποίηση των καταναλωτών, σε συσχέτι- κοινωνικό δίκτυο των επισκεπτών του. ση με τα προγράμματα συμπεριφοράς, εκτιμάται Τα έργα loyalty με χρήση τεχνικών gamification η αποδοτικότητα του προγράμματος πιστότητας εκπληρώνουν τους μάρκετινγκ στρατηγικούς στό- των καταναλωτών και της σχετικής διαφημιστι- χους της εταιρείας, με ένα ψηφιακό περιβάλλον κής επένδυσης. που προσελκύει, δεσμεύει και κρατά το ενδιαφέρον Έτσι οι εταιρείες αποκτούν σταδιακά γνώση για των επισκεπτών, συμβάλλοντας στην αύξηση της τις προτιμήσεις των πελατών τους και τους προ- αναγνωρισιμότητας και της επισκεψιμότητας. σφέρουν περιεχόμενο προσωποποιημένο στις ανά- Η χρήση των τεχνικών gamification, περιλαμβά- γκες τους. ε 19
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24