Page 44 - index
P. 44

(πρωτοπορία)







































[ Δημήτρης Κορρές ]









Η φράση «ελληνικό αυτοκίνητο» δεν είναι ανέκδοτο. Ούτε είναι η πρώτη φορά που
κατασκευάζεται αυτοκίνητο από ελληνικά χέρια τα τελευταία εκατό χρόνια. Τώρα, γιατί δεν
υπάρχει στο εμπόριο ελληνικό αυτοκίνητο, αυτό είναι «αλλουνού παπά ευαγγέλιο». Εδώ
μιλάμε για το αυτοκίνητο του αρχιτέκτονα, μηχανικού, κεραμίστα, μηχανουργού, αναρριχητή
Δημήτρη Κορρέ. Είναι αυτός που:
 μετακίνησε το εκκλησάκι πριν την πλατεία της Κηφισιάς.
έδωσε λύση για τη στήριξη των παλαιών πυλώνων φωτισμού του Ολυμπιακού Σταδίου.
μετακίνησε την 46μ.καμινάδα των στο Carrefour Ν. Ιωνίας.
μετακίνησε τον βυζαντινό ναό της Παναγίας Τορνικίου Γρεβενών.
μετακίνησε τον ναό των Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου στο αεροδρόμιο Σπάτων.
μετακίνησε ένα τζαμί στη Θεσσαλονίκη.
Είναι αυτός έκανε όλα τα προηγούμενα και άλλα τόσα που δεν είναι ιδιαίτερα γνωστά και ετοιμάζει ακόμα περισ-
σότερα. Μιλάμε πάντα για τον Δ. Κορρέ, έναν πανεπιστήμονα διεθνούς εμβελείας και παντελώς άγνωστο στην
σύγχρονη Ελλάδα των «οικονομικών θαυμάτων».
Ο Δημήτρης Κορρές, λοιπόν, είναι ο μαέστρος της κατασκευής ενός διθέσιου αυτοκινήτου που ζυγίζει 1.600
κιλά και φορά τον LS7 7.0-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα της Corvette Z06, απόδοσης 505 ίππων, κάτι που του
δίνει τη δυνατότητα να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε 3,8 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 300
χλμ./ώρα.
Η κίνηση μπορεί να σταλθεί σε όλους τους τροχούς, ενώ υπάρχει η επιλογή η δύναμη του κινητήρα να στέλνεται
μόνο στον πίσω άξονα. Διαθέτει τρία διαφορικά με κεντρικό κλείδωμα, με τη ροπή να στέλνεται σε αναλογία 33 %
/ 67 % για τον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα, με τη συγκεκριμένη αναλογία να επιλέγεται καθώς θεωρήθηκε η
βέλτιστη, ώστε να περιορίζεται στο ελάχιστο η υποστροφή.
Το κιβώτιό του είναι ειδικά κατασκευασμένο για το αυτοκίνητο και διαθέτει έξι ταχύτητες με τρεις τελικές κλιμα-



44
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49