Page 45 - index
P. 45
κώσεις, με την τελευταία να μπορεί να δώσει στο αυτοκί-
νητο θεωρητική τελική ταχύτητα 600 χλμ./ώρα.
Το ύψος του αυτοκινήτου αυξομειώνεται με ειδικό μη-
χανισμό, με το «track mode» να είναι 5 εκ., ενώ μπορεί
να φθάσει έως και 50 εκατοστά. Η χαμηλότερη θέση τού
δίνει τη δυνατότητα να ακουμπάει στο έδαφος (χρησιμεύ-
ει και ως αντικλεπτική προστασία). Η ανάρτηση απορρο-
φά κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος, εμποδίζοντας να
μεταφερθεί αυτή μέσα στην καμπίνα.
Οι αναρτήσεις είναι εμπνευσμένες από τις αναρτήσεις
του 2CV, αλλά μόνο σαν φιλοσοφία, γιατί ο σχεδιασμός
είναι παγκόσμια πατέντα δική του και βασίζεται σε διαγώνιες αντιστρεπτικές ράβδους που κάνουν ολόκληρο το
αμάξωμα με τη συμμετοχή των τροχών ένα ενιαίο και ενεργό σύστημα απόσβεσης.
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι επίσης δικό του, κατασκευασμένο στη Σουηδία.
Έχει δεχτεί πολλές προτάσεις από ξένους οίκους, αλλά σκοπός του είναι το αυτοκίνητο να κατασκευαστεί
εδώ, από τον ίδιο και τους συνεργάτες του.
Είναι ένα αυτοκίνητο που θα πηγαίνει στο δρόμο με κορυφαίες επιδόσεις, χωρίς κανένα ιδιαίτερο χειρισμό, θα
μπορεί να σκαρφαλώνει σε απίθανες κλίσεις και να ξεπερνά μεγάλα εμπόδια χωρίς καμία ενόχληση για τους
επιβάτες.
Για τις ανάγκες ενός διαφημιστικού σποτ το αυτοκίνητο ανέβηκε τα 193 σκαλοπάτια της Αγίου Νικολάου στην
Πάτρα με πολλούς θεατές που χειροκρότησαν το εγχείρημα.
Το επίτευγμα αυτό του Δ. Κορρέ προορίζεται να τεθεί σε παραγωγή για τις αγορές της Μέσης Ανατολής και
της Αμερικής. ε
45