Page 52 - index
P. 52
χεται να σταματήσει η ίδια η Επιστήμη, μέσα από τις νέες ανα-
καλύψεις της και τη νέα φυσική φιλοσοφία που απορρέει από
αυτήν. Η θεωρητική και πειραματική προσέγγιση μιας νέας
συμπαντικής επιστημονικής αλήθειας, διαχέεται στην δομή
των ανθρώπινων κοινωνιών και τις γονιμοποιεί, αναγκάζο-
ντας τις κοινωνίες των πολιτών να βιώνουν τις οδύνες του
τοκετού ενός νέου πολιτισμικού ρεύματος. Η μεγάλη αυτή
επιστημονική επανάσταση, στηρίζεται σε νέες βασικές επι-
στημονικές αλήθειες τεκμηριωμένες τόσο θεωρητικά όσο και
πειραματικά.
Η Υλική πραγματικότητα δεν είναι παρά ένα matrix. Σύμ-
φωνα με την Ειδική Θεωρία της Σχετικότητας η υλική συ-
μπαντική πραγματικότητα δεν είναι τίποτα άλλο παρά «η
προβολή (το είδωλο, το καθρέφτισμα δηλαδή) όσων υπάρχουν
στο πραγματικό τετραδιάστατο και αθέατο Σύμπαν πάνω σε
έναν ψεύτικο τρισδιάστατο και Ευκλείδειο χώρο που φτιά-
χνουν πλαστά οι αισθήσεις μας». Τον χώρο αυτό η Ειδική Θε-
ωρία της Σχετικότητας ονομάζει χώρο Minkowski. Η Γενική
θεωρία της σχετικότητας συνέλαβε την ιδέα, την οποία εξέ-
φρασε και μαθηματικά, ότι το κύριο συστατικό της κλασικής
Φυσικής, «η αισθητή ύλη», δεν είναι παρά η καμπύλωση του
κύριου συστατικού του κόσμου των μαθηματικών, του τρισ-
διάστατου χώρου». Όμως επειδή ο χώρος είναι ένα αισθητό
«τίποτα», η ύλη είναι η καμπύλωση αυτού του «τίποτα»
Έτσι, όταν ο «χώρος» των τριών διαστάσεων καμπυλώ-
νεται προς την 4η διάσταση μεταξύ ενός ελάχιστου και ενός
μέγιστου ορίου, τότε οι αισθήσεις μας αντιλαμβάνονται αυτή
την καμπύλωση σαν πυκνότητα ύλης. Με λίγα λόγια η αισθη-
τή ύλη δεν είναι παρά ένα κατασκεύασμα του εγκεφάλου μας.
Μια πλαστή εικόνα μιας άλλης μη αισθητής πραγματικότη-
τας. Τι σημαίνουν όλα αυτά;
52